Pornirea unei afaceri - Stiri - AZafaceri.ro

Pornirea unei afaceri

Autor: Lucian Efrim | Miercuri, 8 Iunie 2011
Sfaturi pentru inceperea unei afaceri Incepe afacerea care iti place cel mai mult si te pasioneaza … Începeţi afacerea cu un partener Scrie un plan de afaceri Faceti cateva cercetari in domeniul afacerii . Abordati cu profesionalism fiecare problema intalnita Asigurati-va ca sunteti in legalitate

Cand pornesti afacerea ,  stai la curent cu toate progresele businessului pe care l-ai lansat . Citiţi şi în mod constant subiecte de cercetare despre afacerea ta . De asemenea o analiza a progresului stabilit de afacere in fiecare luna va aduce un plus la capitolul management . Fa din membrii familiei si prieteni un consiliu de administratie in care sa primesti sfaturi in incercarea de a rezolva probleme sau a lua decizii , totodata cerandu-le pareri despre afacerea ta. Unul dintre cele mai grele aspecte ale unei afaceri mici este disciplina si motivatia de a lucra in fiecare zi . Acesta este unul din factorii care poate asigura succesul afacerii tale . Concluzia, incepe o afacere pe care o faci din placere si ai interes .

Calculeaza profitul si creaza o analiza in prima etapa a planului de afaceri . Aceasta te va ajuta sa va dezvoltati afacerea . O alta metoda de care sta la baza unei afaceri este competitivitatea impotriva celorlalte afaceri . Aceasta vă va ajuta sa obtineti mai mult profit . Pentru inceputul unei afaceri este necesara o analiza completa si cat mai reala a costurilor pe care trebuie sa le cheltuiesti pentru a porni afacerea: inventar, chiria, salariile angajatiilor . Toate aceste costuri trebuie platite din profit, profit pe care , posibil sa il scoateti dupa o perioada mai lunga sau mai scurta de timp .

Sfat despre reducerea costurilor firmei

1.Reduceti la numai ceea ce este necesar. Fara retrageri corporative, prezentări de vânzări, care au o probabilitate scăzută de a crea vânzări, precum şi vizite la clienti exceptand cele pentru crearea unor relatii noi

2. Realizarea întâlnirilor de la distanţă ori de câte ori este posibil

3. Înlocuiţi asigurările de viaţă corporative plătite cu un discount de companie, care este optionala pentru angajaţii care aleg sa cumpere asigurari de viata prin intermediul grupului vostru de firme

4. Reduceţi numărul ustensile, de la computere la telefoane mobile . Acest lucru reduce costurile de comunicaţii, costul echipamentelor şi facturile lunare pentru servicii.

5. Downgrade a ustensilelor. Înlocuiţi telefonul mobil cu fixul sau cu telefoane cu pagere. Acestea inseamna pierderi mai puţine pentru a companie, dacă acestea sunt pierdute sau deteriorate.

6. Reducerea numărului de licenţe software. Dacă utilizatorii nu folosesc software-ul, dezinstalati-l. In caz ca nu puteti face acest lucru Apoi renegociati acordurile de licenţă  cu vânzătorii.

7. Reducerea numărului de componente ale sistemului. Acest lucru reduce costurile de întreţinere şi costurile electrice.

8.Reduceti timpul petrecut la intalniri cu interes de servici

9. Reduceti sau concediati voluntarii. Acest lucru trebuie facut cu grija, ca nu cumva sa se faca publicitate negativa firmei.

10. Oferiti personalului timpul lor liber pentru a le ridica moralul.

11. Nu mai oferiti pranzuri platite si inlocuitile cu 2 ore de plata. Acest lucru reduce costul alimentelor.

Sfat despre Marketing prin Facebook

Facebook este unul dintre cel mai mare site de socializare din lume, iar numarul utilizatorilor creste rapid. Acesta este o sursa foarte buna de networking; dar ca multe unelte online de networking sau activitati de marketing puteti fi trasi la raspundere.Deci, aveti grija cum folositi Facebook.

Aveti grija cand va creeati un cont                                                                                                                                                                                   Nu vreti sa fiti luati in considerare ca un spammer si nu vreti sa dati prea multe informatii personale ( doar daca nu va deraneaza faptul ca sute de mii de persoane va vad profilul). Nu vreti sa dati peste un ‘’stalker” cand convorbiti cu straini.

Nu folositi numele firmei ca nume de cont                                                                                                                                                                     Nu faceti aceasta greseala deoarece ati incalca regulamentul Facebook. Aveti voie sa faceti alte pagini de net despre firma voastra prin intermediul Facebook.

Raspundeti la cererile de prietenie                                                                                                                                                                                   Acceptati cererile de prietenie dar aveti grija cum le trimiteti pe ale voastre. Cererea trebuie sa fie interesanta si personala.

Folositi diversele aplicatii de pe Facebook. Facebook are multe aplicatii care are putea face actiunea voastra de networking mai usoara si plina de placere. Exemple sunte aplicatiile pentru adaugarea albumelor si a filmuletelor.

Integrati-va in grupurile de pe Facebook Gasiti alte firme care se afla pe Facebook si formati un grup de interese comune. Cautati grupuri pe topicul care va intereseaza. In grupuri puteti face multe cum ar fi linkuri la produse si idei de bussiness.

Integreaza aplicatiile voastre in profilul de pe Facebook. Acest lucru permite ca milioanele de persoane sa va vada profilul si acest lucru ar putea sa atraga diversi sponsori sau firme care ar vizita site-ul firmei voastre.

Sfat despre Marketing prin AZafaceri.ro

Site-ul firmei voastre ar fi vizitat numai daca ati fi foarte cunscut pe piata, daca ati vinde produse unicat, altfel este foarte greu de gasit un site care are putini vizitatori lunar.

Aici intervine Portalul de afaceri, AZafaceri.ro care va substitute site-ul propriu si va ajuta sa fiti gasit mult mai repede. Aici va create un site propriu, care poate cuprinde si un link catre site-ul tau (acesta ar fi ajutorul dat de Portal catre site-ul propriu).

Costurile unui site propriu pot fi reduse, avand chiar avantaje mult mai mari. Pentru site-ul propriu trebuie sa platiti o firma sa il faca, un domeniu, hostingul anual, optimizarea SEO (Search engine optimization) si va garanteaza nimeni ca o sa fie vizitat.

 

In final o sa va expun cateva intrebari care trebuie sa le respectati si sa va raspundeti la ele ori de cate ori va amintiti de acestea : Cui vindeti? ; Care este pozitia mea pe piata? ; De ce au nevoie clientii mei? ; Prin ce este special produsul meu fata de cel al concurentei? ;  Unde vreau sa ajunga firma mea peste o luna( un an, doi ani, zece ani) ?

“Dacă toţi banii mei ar fi 20 de dolari, de 2 dolari aş cumpăra creioane şi de 18 dolari aş face publicitate la ele.” Henry Ford